Çizim Mektebi

    Social Items



Futbolcu Sinan Gümüş’ün fotoğrafına bakarak çizim yapmaya çalıştım. Karakalem portre çizimler konusunda kendimi geliştirdikten sonra renkli kuru boyalarla Galatasaray formalı Sinan gümüş fotoğrafına resim kağıdı üzerine yapmaya çalıştım. Resim dersi ile ilgili yazılarım devam edecek sizlerde portre konusunda nasıl başarılı olacağınızı öğrenebilirsiniz. Hepinize iyi çizimler diliyorum.


Sinan Gümüş Çizimi (Futbolcu)



Futbolcu Sinan Gümüş’ün fotoğrafına bakarak çizim yapmaya çalıştım. Karakalem portre çizimler konusunda kendimi geliştirdikten sonra renkli kuru boyalarla Galatasaray formalı Sinan gümüş fotoğrafına resim kağıdı üzerine yapmaya çalıştım. Resim dersi ile ilgili yazılarım devam edecek sizlerde portre konusunda nasıl başarılı olacağınızı öğrenebilirsiniz. Hepinize iyi çizimler diliyorum.


Hiç yorum yok