Çizim Mektebi

    Social Items




Perspektif Çizimi Resim Dersi - Tek Nokta Kaçışlı / Perspective Drawing - 1 Point


Kolay perspektif çizimi nasıl yapılır? Bunu sizlere anlatımlı olarak sunmak istedim elimden geldiği kadar.Resim dersi videolarla devam edecektir.İsteklerinizi Abone olarak yorum ve like atarak belirtin.Yabancı bir kanalda perspective drawing yazdım ve izledim ben de çok etkilendim ve çizim dersleri videolarını çok severim eğitim amaçlı ve öğretim amaçlı sizlere çok şey katacaktır.

Teknik resim kursu bi nevi bu video da benzeşti.İyi Seyirler diliyorum :)

Perspektif Çizimi Resim Dersi - Tek Nokta Kaçışlı / Perspective Drawing ...




Perspektif Çizimi Resim Dersi - Tek Nokta Kaçışlı / Perspective Drawing - 1 Point


Kolay perspektif çizimi nasıl yapılır? Bunu sizlere anlatımlı olarak sunmak istedim elimden geldiği kadar.Resim dersi videolarla devam edecektir.İsteklerinizi Abone olarak yorum ve like atarak belirtin.Yabancı bir kanalda perspective drawing yazdım ve izledim ben de çok etkilendim ve çizim dersleri videolarını çok severim eğitim amaçlı ve öğretim amaçlı sizlere çok şey katacaktır.

Teknik resim kursu bi nevi bu video da benzeşti.İyi Seyirler diliyorum :)

Hiç yorum yok